Hügli – élelmiszerek egyéni igényekre szabva

A kulinária számunkra szenvedély, élvezet és az egyre újabb innovációk öröme.
A kreatív tevékenység pedig az innováció alapja. Mindegy, hogy termékfejlesztésről vagy marketingről van szó: célunk, hogy mindig új, különleges és sikeres termékeket és koncepciókat hozzunk létre.
Vállalati struktúránknak köszönhetően gyorsan és rugalmasan tudunk reagálni a vevői igényekre.

A Hügli csoport eszményképe

Cselekvés a sok beszéd helyett

A családias vállalati légkör teret enged az egyéni kibontakozásnak, a kezdeményezésnek, és biztonságot nyújt munkatársainknak. A tanulóink számára biztosított utánpótlás-támogatásától az aktív javaslatkezelésen át egészen az egészségvédelmi programokig. Nem ritkaság nálunk az évtizedes vállalati kötődéssel rendelkező munkatárs.

Gondolunk rá, hogy gyártási folyamatainkat a lehető leginkább fenntartható módon alakítsuk ki, és ezáltal kíméljük ökológiai környezetünket. Ehhez hozzá tartozik a gondos nyersanyagválasztás, valamint a műszaki megújulás is. Napelemeink például saját villanyáramot termelnek, így évente több mint 130 000 kg CO₂ takarítható meg

Magatartási kódex

Az érvényes magatartási kódex (az úgynevezett „Code of Conduct”) a vállalat értékrendjének (eszménykép) szem előtt tartásával a befektetők, üzleti partnerek és dolgozók közötti sikeres együttműködés alapszabályait fekteti le, felsorolva a munkavállalók által elkövethető vétségeket, azok súlyos következményeivel az elkövetőre, valamint a munkaadóra, azaz a Hüglire nézve is.

A Hügli eszményképe elveket, normákat és értékeket foglal magába, amelyek megalapozzák vállalati¬ kultúránkat. Ezek elsősorban teljesítmény, a vevőinknek nyújtott szolgáltatások, a vállalat irányában elkötelezett munkatársak személyes ¬felelősségvállalása, integritás, bizalom, tisztelet és fenntarthatóság.
A Hügli dolgozói ezen eszmék szerint élik a munkában töltött mindennapjaikat, és ők jelentik a Hügli jó hírnevének alapját – ez pedig a vállalat egyik legértékesebb tulajdona..

Divíziók

Mi a Hüglinél a vállalati területeket (divíziókat) vevőink egyéni igényeit figyelembe véve alakítottuk ki. A Food Service (étkezési szolgáltatás) divízió a külhoni piacokat támogatja, míg az élelmiszer-kiskereskedelem, a márkatulajdonosok és az élelmiszergyártók a Customer Solutions (ügyfélmegoldások)  felelősségi körébe tartoznak.

A Food Industry (élelmiszeripar) divízió az élelmiszeripari konszernek és vállalatok kapcsolattartója, a végfogyasztóknak szánt Hügli-márkákat pedig a Consumer Brands (fogyasztói márkák) kezeli.

Telephelyek

Összesen kilenc telephelyünkön folyik gyártás és öt kereskedelmi vállalat forgalmazza termékeinket Európa-szerte: Svájcban, Nagy-Britanniában, Csehországban, Spanyolországban, Ausztriában, Szlovákiában, Lengyelországban és Magyarországon.
 

A Hügli saját márkái

A Food Service és a Consumer Brands divíziókkal kiváló minőségű és kulinárisan igényes élelmiszer-választékot kínálunk a Hügli saját márkáival. A Hügli, Supro és Vogeley élelmiszeripari termékek a gasztronómiai vevőinknek kínált választékba tartoznak.

Az Eden, granoVita, Heirler, Cenovis, Neuco, Erntesegen, Natur Compagnie fogyasztói márkákat (Consumer Brands) a végfogyasztók a reform- és természetes élelmiszereket árusító szaküzletekben, valamint az élelmiszer-kiskereskedelemben is megvásárolhatják; a tellofix és az OSCHO többek között a webshopunkban is beszerezhető.

Food Service

[Translate to hu-HU:] Vogeley
[Translate to hu-HU:] Supro

Consumer Brands

[Translate to hu-HU:] EDEN
[Translate to hu-HU:] Natur Compagnie
[Translate to hu-HU:] Cenovis
[Translate to hu-HU:] tellofix
[Translate to hu-HU:] Erntesegen
[Translate to hu-HU:] granoVita
[Translate to hu-HU:] Neuco
[Translate to hu-HU:] Heirler
[Translate to hu-HU:] Oscho